Scrap Addict

Scrap Addict is een gezellig forum waar je over scrapbooking kan kletsen en vragen kan stellen. Meld je aan en klets gezellig mee!

IndexPortaleKalenderGalerijFAQZoekenRegistrerenGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

@: Karin, maar anderen mogen ook reageren hoor ;)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht

Scrap Addict Princess

Aantal berichten : 236
Registration date : 12-07-08

BerichtOnderwerp: @: Karin, maar anderen mogen ook reageren hoor ;)   wo aug 13, 2008 7:07 pm

Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Karin
Scrap Addict Diva

Aantal berichten : 175
Leeftijd : 52
Registration date : 29-07-08

BerichtOnderwerp: Re: @: Karin, maar anderen mogen ook reageren hoor ;)   do aug 14, 2008 2:10 pm

Ik geloof dat ik daar niet heel erg over nadenk. Ik bekijk de foto en zie dan welke ik er persť in wil hebben. Kijk dan op hoeveel pagina's ik zou uitkomen en of dat aantal voor dat boekje wil. Soms betekent dat dat ik moet besluiten er een paar pagina''s bij te maken of juist eentje of zo minder. Ik kijk dan of ik ruimte/pagina's kan winnen door bepaalde foto's te verkleinen. Sommige foto's vind ik belangrijker of mooier en die wil ik dan op 10 bij 15 of zo in het boekje hebben en andere kan ik dan verkleinen. Ik heb ook wel eens 4 foto's op een afdruk besteld. Krijg je echt leuke kleintje. Smile

Ik bedenk me nu trouwens dat ik bij mijn eerste boekjes een soort draaiboek maakte met welke foto op welke pagina met welk papier. Maar dat doe ik dus niet meer. Eigenlijk is het dus meer op gevoel en een beetje op de gok of misschien beter gezegd hoe het uitvalt. Ik snijd trouwens ook regelmatig foto's gewoon met een mesje bij hoor. Zie ik ineens iets op de achtergrond dat ik lelijk vind en dan snijd ik de foto wat kleiner.

Weet niet of je hier heel veel aan hebt, maar ik moet zo naar de beurs in Den Bosch, dus ga zo weg. Ben vanavond weer terug en dan kijk ik wel even hier of je misschien nog meer vragen hebt.

Succes!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://karinscrap.blogspot.com/

Scrap Addict Princess

Aantal berichten : 236
Registration date : 12-07-08

BerichtOnderwerp: Re: @: Karin, maar anderen mogen ook reageren hoor ;)   do aug 14, 2008 2:41 pm

Laatst aangepast door Me-Bear op do aug 20, 2009 9:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Karin
Scrap Addict Diva

Aantal berichten : 175
Leeftijd : 52
Registration date : 29-07-08

BerichtOnderwerp: Re: @: Karin, maar anderen mogen ook reageren hoor ;)   do aug 14, 2008 9:32 pm

Succes Monica. Komt allemaal goed.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://karinscrap.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: @: Karin, maar anderen mogen ook reageren hoor ;)   

Terug naar boven Go down

@: Karin, maar anderen mogen ook reageren hoor ;)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mogen muizen pelpinda's
» Planten, mos en ander groen voor muizen
» Graaftoren gekocht. Maar waarmee vullen?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Scrap Addict :: Scrapbooking Algemeen :: Algemeen-
Ga naar: